NiekoTokio blogas

Apie tai kas man įdomu

Stanislavas Lemas “Soliaris”

with 4 comments


Labai keista knyga papuolė į akiratį – Stanislavas Lemas “Soliaris”. Be abejo fantastinė ir apie kitas planetas. Smagu buvo skaityt. Patinka man fantastinės knygos. Truputį priverčia vaizduotę dirbt smarkiau. Knygos įdėja labai smagi. Nuo pat pirmų pastraipųų mane užkabino. Gana lengvai skaitosi. Tik man asmeniškai nuobodoka buvo tose vietose, kur aprašinėjami moksliniai dalykai. Kadangi dirbu vadybinį darbą, tai atpratau nuo tiksliųjų mokslų ir tie aprašymai, su gausybe matematinių, fizikinių, cheminių terminų, man nuobodūs. O fantastikos megėjams ši knyga manau tikrai patiks. Nešnekėsiu apie knygos turinį Visą knygą galite rasti į paieškų svetain įvedę autorių ir knygos pavadinimą.

Smagaus skaitymo.

Written by NiekoTokio

2010/11/25 at 2:09 pm

Įrašyta kategorijoj Knygos

Tagged with

4 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. ką tik įveikiau ir aš – rekomenduoju.
    http://bbzn.lt/?p=3397

    bbzn

    2011/01/03 at 12:56 am

  2. Labas, gal parduodi šią knygą?

    akiniuotis

    2012/04/20 at 9:34 pm

  3. Seip tai knyga istikruju ydomi tik kad va labai nervuoja tie aprasymai, o jie tikrai nera labai trumpi. Atrodo skaitai ir uzmirsti ka perskaitei. Beto iki pat galo knygos nezinojau kokia bus pabaiga, todel tikrai rekomenduoju

    Anonimas

    2013/04/11 at 9:36 pm


Parašykite komentarą

