NiekoTokio blogas

Apie tai kas man įdomu

Howard Behar ir Janet Goldstein “Starbucks smegenys“

leave a comment »

Neseniai pasiskolinau iš švogerio ir baigiau skaityt šią knygą. Joje “Starbucks“ kavinių tinklo vadovas dėsto mintis apie savo verslo principus. Įdomu paskaityt, susipažinti kaip mąsto tokios didelės ir garsios kompanijos vadovas. Kelios mintys:
1. Žmonės ne “lėšos“, jie – žmogiškosios būtybės, galinčios pasiekti, atrodo, neįmanomų rezultatų. Turime atsikratyti teisyklių – tikrų ir įsivaizduojamų- ir skatinti kitų bei savo nepriklausomą mąstymą.
2. Rūpestingumas ne silpnumo ženklas, greičiau – stiprybės, tik jis turi būti tikras, neapsimetinėk nei prieš žmones, kuriems tarnauji, nei vietinėse ar globalinėse bendruomenėse. Be pasitikėjimo ir rūpesčio niekada nesužinosime, kas būtų įmanoma. Neįveikęs baimės negali svajoti, negali atskleisti savo potencialo.
3. Skirk laiko klausytis netgi to, kas nepasakoma, pasieksi stulbinančių rezultatų. Sužinosi, ko nori tavo klientai, suprasi, kodėl tavo organizacijai trūksta veržlumo, išspręsi įsisenėjusias problemas.
4. Jokių paslapčių, jokio aplaidaus melo, jokio išsisukinėjimo ar slapukavimo. Prisiimk atsakomybę, pagarbiai ir rūpestingai pasakyk, ką turi pasakyti.
5. Niekada nepamiršk, kad vadovai tik papraščiausi žmonės. Neleisk triukšmui užgožti tiesos. Klausykis savo ramaus, tylaus balso. leisk ramybei vesti tave.
6. Didelės svajonės reiškia didelius tikslus, dideles viltis ir didelį džiaugsmą. Ištark “taip“ ir mėgaukis viskuo, ką darai, padėk kitiems elgtis taip pat.
7. Žmonės, kurie neabejoja savimi, pasiekia geresnių rezultatų.
8. Bandydami kopti – siekti- be tvirto gyvenimo tikslo, nieko nepasieksite.
9. Jei pasaulyje nebūtų nei pagyrimo, nei kritikos, kas tada būtum? kai gali atsakyti į šį klausimą, esi “čia“.
10. Patekę į duobę – liaukitės kasę.
11. Sugaišk minutę: pažvelk į savo tikslus; pažvelk į savo poelgius; patikrink, ar tavo elgesys atitinka tavo tikslus.
12. Gyvenimo didžiausias siekis – skirti jį tam, kas truks ilgiau už jį patį.
13. Nėra stresinių situacijų – būna tik paniška reakcija.

Naudinga knyga. 9/10 🙂

Reklama

Written by NiekoTokio

2009/06/07 at 4:51 pm

Įrašyta kategorijoj Knygos

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: